Print Friendly, PDF & Email

Dans cette formation, qui s’adresse aux responsables d’un service client, vous apprendrez à mettre en place des standards de qualité. Avec Philippe Massol, vous aborderez les références et les standards de qualité et vous verrez comment répondre aux attentes de votre clientèle. Vous verrez également leur impact sur les employés et la manière de…

Tababarka lagu bixiyo Linkedin Learning waa mid tayo wanaagsan leh. Qaar ka mid ah waxaa lagu bixiyaa lacag la'aan iyo iyada oo aan la diiwaan gelin ka dib markii la bixiyay. Markaa haddii mawduuc ku xiiseeyo, ha ka waaban, ma niyad jabi doontid.

Haddii aad u baahan tahay wax badan, waxaad isku dayi kartaa rukunka 30-maalmood ee bilaashka ah. Isla markiiba ka dib isdiiwaangelinta, jooji cusboonaysiinta. Tani waxay adiga kuu tahay hubanti ah inaan lagu dacweynayn ka dib wakhtiga tijaabada. Hal bil gudaheed waxaad haysataa fursad aad ku cusbooneysiiso mowduucyo badan.

Digniin: Tababarkan ayaa loo malaynayaa inuu mar labaad bixin doono 30/06/2022

Sii wad akhrinta maqaalka goobta asalka ah →

READ  Xakamaynta khataraha shaqada ee kaydinta badarka