Print Friendly, PDF & Email

Un client mécontent peut être très néfaste à votre business. Dans ce cours, vous découvrirez comment améliorer la satisfaction de vos clients et leur perception de vos services, pour qu’ils puissent, ensuite, vous recommander. Philippe Massol, expert en stratégie et en développement d’affaires, vous propose différentes techniques pour faire patienter vos clients…

Tababarka lagu bixiyo Linkedin Learning waa mid tayo wanaagsan leh. Qaar ka mid ah waxaa lagu bixiyaa lacag la'aan iyo iyada oo aan la diiwaan gelin ka dib markii la bixiyay. Markaa haddii mawduuc ku xiiseeyo, ha ka waaban, ma niyad jabi doontid.

Haddii aad u baahan tahay wax badan, waxaad isku dayi kartaa rukunka 30-maalmood ee bilaashka ah. Isla markiiba ka dib isdiiwaangelinta, jooji cusboonaysiinta. Tani waxay adiga kuu tahay hubanti ah inaan lagu dacweynayn ka dib wakhtiga tijaabada. Hal bil gudaheed waxaad haysataa fursad aad ku cusbooneysiiso mowduucyo badan.

Digniin: Tababarkan ayaa loo malaynayaa inuu mar labaad bixin doono 30/06/2022

Sii wad akhrinta maqaalka goobta asalka ah →

READ  Aasaaska acoustics: codka dhammaan noocyada