Nyitak Friendly, PDF & Email

Dans cette formation, qui s’adresse aux responsables d’un service client, vous apprendrez à mettre en place des standards de qualité. Avec Philippe Massol, vous aborderez les références et les standards de qualité et vous verrez comment répondre aux attentes de votre clientèle. Vous verrez également leur impact sur les employés et la manière de…

Latihan anu ditawarkeun dina Linkedin Learning kualitasna alus teuing. Sababaraha di antarana ditawarkeun haratis sarta tanpa pendaptaran sanggeus geus dibayar. Janten upami subjek dipikaresep ku anjeun, tong ragu, anjeun moal kuciwa.

Upami anjeun peryogi langkung seueur, anjeun tiasa nyobian langganan 30 dinten gratis. Langsung saatos ngadaptar, batalkeun pembaharuan. Ieu kanggo anjeun kapastian henteu ditagihkeun saatos periode percobaan. Kalayan sabulan anjeun gaduh kasempetan pikeun ngapdet diri dina seueur topik.

Perhatosan: latihan ieu kedahna mayar deui dina 30/06/2022

Nuluykeun maca artikel dina situs aslina →

maca  Tanda tangan perjanjian sareng Caisse de Dépôts pikeun mobilisasi kontribusi OCAPIAT ku cara saderhana sareng otomatis.